Kanske sista...

Hejsan!
Imorn så ska vi ju flyga till Göteborg :D Vi ska gå på liseberg, vi ska göra göteborgskampen m.m det ska bli as kul :D Så jag kanske inte kommer att kunna skriv nå mer innan det... Cissi e ju i Övik så hon kommer inte heller att skriva. Hon kommer hem torsdag eller fredag och jag kommer hem på tisdag kväll. Så det kommer nog inte bli skrivning på ett tag.

...

Om inte jag får lånas pappas mobil... Men jag vet inte. Nu i veckan vill jag bara ha kul och slappa. Ska bli JÄTTE skönt :D Farfar har oxå ringt och sagt att vi ska få fara på en utlandsresa med dem till Egypten eller Gran Canaria :D:D Till Jul eller Påsk... Det ska bli AS KUL, När dom firade 40 år som gifta for vi till Cypern och nu ska de fira att de ska gå i pension :D Vi ska ju dit med kusiner Elin, Hanna, Klas och farbror x2 och faster x2 :P
Det var typ 4 år sedan vi var i Cypern :D
 Cypern 2005 :D
 Väldens godaste drink, Mickey Mouse :D

Ses
// Elsa!

Kommentarer
Postat av: Ida

hej :),

jag har en fototävling på min blogg där man kan vinna ett pris. du kan anmäla dig om du vill vara med men & läsa mer om tävlingen på min blogg ha de bra ;)

2009-07-08 @ 21:24:08
URL: http://idaaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0