hej!

Jag vet att typ alla inlägg som jag gör heter hej men jag kommer inte på något annat att skriva! =)=)
I alla fall nu sitter jag här vid datorn och äter mellis för att snart ska jag fara till min orkester! :) Det e kul! Jag och cissi brukar egentligen åka buss till stan o0ch sen gå till musikskolan från stan men Cissi är sjuk nu! :(:( Så nu är jag hemma! På lördag föressten ska jag och Cissi fara och tävla i badminton! =)=) Det ska bli kul men lite pirrigt Det är våran första tävling. Vi ska spela både singel och dubbel! Bye bye!

 Hehe cool snubbe va! =)=) !! Elsa! <3

Kommentarer
Postat av: elinolofsson

jag kommer fortfarande äga er i sommar :}

2009-01-29 @ 18:07:52
URL: http://elinolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0