:(

Hej idag har det varit en badminton tävling! =)=) Det var kuul för utom att jag inte vann en ända match!
Fasst det gjorde Cissi som sitter bredvid mig! Hon vann mot Ida som e kompis med oss hon har en blogg som heter www.idaaaaas.blogg.se Jag spelade 4 matcher och jag spelade bara mot dom som var jätte bra som typ kunde smacha och sånt med det har vi aldrig lärt oss! :( Men efter en match blev det mkt jämt så att det vart tre sett och i slutet av tredje settet tappade jag typ andan! :(:( och jag hade jätte ont i magen och i huvudet jag hade inte ätit något på typ fyra timmar och så spelade jag badminton! kanske inte det smartaste men jag vart typ hungrig jusst innan matchen och han jag inte äta!
Nu över till Cissi!
Jag körde mot en umeå  bo och hon var jätte duktig. Det hade Elsa oxå gjort hon var oxå jätte duktig!
Vi lägger in bilder på när vi spelade sen! Pussochkram! =)=)=) <3<3<3<3
// Elsa och Cissi! =)=) Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0