<3

Hej här sitter jag och tänker lite grann och har inte så mkt att göra så jag tänker sätta ut några bilder på några otroligt bra minnen! Ha det så bra!

 Alla midsomrar med er har varit så OTROLIGT bra!<3
 Nyss fått gladiator mössorna från Mc Donalds
 Alla mina maskerad kalas!
 Alla fantastiskt roliga saker jag gjort med er! <3
 Ni är mitt allt!
 Min hamster Sacko som tyvärr är död nu ! =(=(=(=( Saknar dig Sacko!
 Min otroligt busiga kusin! :D
 Alla roliga julaftnar!
Min sööta katt Zorro!
 Min sööta katt Zingo
 Alla nyårsaftnar!
 Alla år i fjällen!

Kommentarer
Postat av: elinolofsson

ni är mitt allt.

visst vi är helt olika,

ni är lika, men har vi nått gemensamt? nej.

men jag älskar er .

det kanske är därför vi passar så bra tsm (?)(L)

ni är mina bästavänner

2009-01-17 @ 15:34:37
URL: http://elinolofsson.blogg.se/
Postat av: Elsa

mm det har du rätt i Elin jag älskar er ni är mina absolut bästa vänner! Jag skulle dö om jag misste er! (L)

2009-01-18 @ 09:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0