Utvecklings samtal

idag hade jag utvecklings samtal! det var som det typ alltid bruka vara. att jag messt säger mm, ok, ne och sånt och så brukar dom ha svårt att hitta nått att träna på förutom att jag ska sluta att säga vet int! Jobbigt det kmr att bli!
nu sitte jag och msn:ar med Elin www.elinolofsson.blogg.se hon e min bästa kompis!
Sen i kväll ska jag se top model 11 jag gillar typ det! Det e kul! Jag kan lägga in några bilder på Tyra och kanske nån från top model

  hon hejjar jag typ på i top model 11 J Manuel som hjälper dom med deras foton! =) en bild från programet  top model 10 vinnare! =)=) Tyra!  Carie Dee en annan vinnare!  En till Tyra!

Hej då alla Gullungar som läser bloggen! BYEBYE // Elsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0