Mello Bygdsilium(??) m.m

Hej! Igår var jag och Cissi på bygdsilium jag vet inte hur det stavas!
Det var kul. Det var andra gången jag var och åkte slalom i vinter. Och vi ska fara till fjällen på lördag så vi tyckte att det var dags att åka så vi visste om grejerna funka. Det gjorde dom förutom min syrras pjäxor var för små.
Och det var nån som tog min syrras stavar för vi hittade dom inte när vi skulle fara så nu måsste vi köpa nya:(
Sen på kvällen så vart det som vanligt melodifestivalen Och det var Jätte bra att E.M.D gick vidare! Dom var helt klart bäst i går.
Men en som jag tyckte var ganska bra vad det tydligen typ ingen annan som gillade förutom internationella juryn.
Jag tyckte att Alla med typ nån... (jag kmr inte ihåg vad hon hette) Det var typ bra!
Och Molly var ganska bra. Låten var ingen höjdar låt men hon e så himla bra på att sjunga så det vart bra ändå.
Men jag fattar absolut inte varför Den dära räven =) lr vad dom nu hette hur dom kunde gå vidare till andra chansen.
Dom kan man ju jämföra med Carolin af ugglas och jag vet inte vem som e bättre! =)

hej då // Elsa! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0