Helg! =)=)

hahaha Idag fick vi helg för att lärarna ska ha K-dag och då blir vi lediga fredag-måndag! =)=)
Hoppas bara att jag får nån att vara med i morn annars blir det inte så kul!
Idag när vi skulle gå hem jag gick hem med Sanna och Pierre och det var rena rama snöstormen här! Man fick ont i ansiktet av all snö som kom!! Men ibland fick Pierre vara skydd! =)=) Vilket var bra för då vart det lite mindre vind och snö.
Idag på svenskan hade vi prov på läsförståelser och det e det jag e sämst på i svenskan!!! =(
Men vi fick i alla fall se ett avsnitt av Ghost Hunter! Det e bra! och så var det spanska sista timmen och vi hade läxförhör och jag hade alla rätt!!! =)=)=) Det var siffrorna från 1 till 12! =)=)
Och nu när jag kom hem försökte jag rita av en kompis Sanna (www.kimbap.blogg.se) Men det vert inte så likt! =)=)
Bye Bye  Ses // Elsa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0