Bio! :)

hejsan!=)=) jag kom ganska nyss hem från min badminton träning nu! =)=) Jag kom nyss ut från duchen :P
Ikväll ska vi fara och se Bolt! =)=) Den verkar bra! =)  Jag ska fara och se den med Cissi och typ Zoraya! =)=)
Och Bio = popcorn! =)=) hoppas jag i alla fall! =)

Igår var jag med Elin! =) Vi var där och såg melodifestivalen! Men det var skit att C nått af ugllas! hon var inte bra! Heldre att Nina skulle gå vidare hon var bra förutom hennes kläder! Hon hade bra röst! När vi var os Elin (www.elinolofsson.blogg.se) Så grillade vi fläsk filé ute! =)=) MM det var gott! =)=)

// Elsa! Ha det gött! (L)       Hej då på er alla! =)=)

Kommentarer
Postat av: hon som det pratades om kanskeee????

Jonathan skulle ha gått vidaree (u)

kungen ju lixom.<3

2009-02-09 @ 00:11:09
URL: http://elinolofsson.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0