Snart jul<3

hejsan alla söta läsare<3
idag så har jag inte gjort så värst mycket, men jag ska berätta en rolig sak som jag gjorde... jag var och "tomtenissade" hos våra grannar! alltså, vi var tomtenissar jag och min syster josefin!  hos våra grannar! vi fick dela ut alla klappar som dom hade... men det var bara små pojkar där, så dom trodde ju på det... och dom var jättegulliga! dom sa när dom fick klapparna:
- tack tomtenissarna, och sen samma kille gav oss en slängkyss när vi skulle fara, och av en fick vi en kram, och vi fick även ett litet paket av pojkarna! där i var det en teckning som vi har sittandes på kylen nu!!
Nu ligger alla klappar under granen iallafall! men tyvärr så har vi bara en låtsasgran för pappa tål inte riktiga inomhus! men det går bra ändå! den är jättefin! ja, det är ju julafton i övermorn! och jag vill önska er alla en riktigt god jul<3 ifall jag inte hinner skriva nåt imorn eller i övermorn! men jag kommer iaf inte hinna på torsdag ( julafton) för då ska ju vi till Luleå!
Men och
önskar jag till er<3
hoppas att ni får en underbar jul!<3
ses<3
cissi

Kommentarer
Postat av: kajsa

God jul cissi , miss you<3, hälsa josefin också o resten av stora feta släkten :P. Mvh kajsa och steinwalls :).

2009-12-23 @ 08:46:32
URL: http://kajjsaas.blogg.se/
Postat av: Sanna*

Hej på er gullungar! Tänkte bara säga att jag har ny blogg nu (jag vet att jag är dåligxD), God jul på er!<3333

2009-12-23 @ 17:50:43
URL: http://sannabysanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0