Nyårs:]

Ikväll... eller om 1½ timme kommer det massa gäster hem till oss:]
Elin m. hennes familj, cissi m. familj och vestins:]
Sen är det ju jag med min familj också... men det hoppas jag att ni förstod.
Det blir samma folk som ska till Rhodos i september nästa år!!!
Lääängtaaar suuuuuper mkt!!!

Men vi håller i huvudrätten ikväll och jag kan inte berätta vad vi gör för att vi brukar som ha det hemligt så man inte vet vad man kommer att få för mat:]
Kul va??
hihi...
Sitter just nu med mina rätta kläder, lockat hår och väntar på att alla gäster ska komma...
Orkar inte vänta!!
Men det måsta jag i alla fall:]


Hoppas att ni alla kommer att få en superbra nyårsafton och jag vill önskar alla ett gott nytt år!!(L)

Skulle vara kul om nån hade lust att skriva vad den ska göra ikväll (om det e nån som kollar idag och denna tid)
Annars kan ni ju skirva vad ni gjorde om ni läser detta efter nyårsafton:]

Kommentarer
Postat av: may

ja nästa år blir det bröllops, flytt till hus och mer vet jaginte mer än njuta av livet :D



själv då??

2009-12-31 @ 22:12:30
URL: http://ladymay.blogg.se/
Postat av: FANNY :D

Jaha åh vad roligt =) Hoppas att du hade en riktigt trevlig kväll! Har du något nyårslöfte då? Jag firade med några gäster, men är hemma nu! Sov gott <3

2010-01-01 @ 01:33:05
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0