Jullov<3

hejsan alla läsare<3
nu har jag fått jullov!! det känns super!! det ska bli skönt att få sova hur länge man vill!! nästan iallafall!
just nu är jag inne på facebook och kör farmville! det e kul!! och jag lyssnar också på "higher" av erik grönvall den äger ! och den blir bara bättre och bättre hela tiden man hör den!! iallafall för mig!! och han vann ju idol för er som inte redan vet!!
Vad ska ni göra på jullovet då? Jag sak iallafall vara med kompisar åka slalom och SOVA! det är väl det jag ska göra... skämta:) jag ska nog göra mer saker också!
men nu måste jag sticka!!
ses
//cissi

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej har en ny blogg :). Och lägg gärna till mig på Facebook, Sök bara på Kajsa steinwall , kraam på dig cissi :).

2009-12-17 @ 19:40:40
URL: http://kajjsaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0