Elsa= BP3nörd

Hej:]
Har hittat ett nytt dataspel som jag ÄLSKAR!!!
Backpacker 3 fick det i julklapp:]
Elsa is going to be a backpacker nörd...
Är det nån annan som har det spelet??
Det skulle vara ganska roligt att veta, man kan ju spela online det spelet också:D
hehe... kommentera gärna(L)

Justja... igår var jag ju hos frissan:]
Klippte håret som ni kanske kan förstå??
Nu har jag mkt mer uppklippt var ju ett halvår sen jag klippte det innan igår.
Håret känns också mkr mer frächare nu.

Har före och efterbilder.
Pappa tog de medan jag satt i frisör stolen (när pappa tog efterbilden var Elin inte rikigt klar med klippningen men har inge annat just nu så)

[uppklickbara]

Före↑

Efter↑

Det är inte så jättestor skillnad, men jag är nöjd:]

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0