hej<3

hejsan allihopa nu har jag varit dålig på att skriva igen! men det är för att et fortfarande är sommarlov så då försöker jag att njuta av varje dag så då glömmer jag bort att skriva!men iallafall nu är jag med Zoraya men vi har varit och badat och hon duschade så jag sitter och skriver medans hon gör sej färdig! och för ett tag sen sa ju jag att jag hade fått photoshop men det for bort för att det hade varit strömavbrott innan vi installerade photoshop och när strömmen hade kommit tillbaka så hade datorn råkat göra nåt så det blev både fel datum och fel tid! så när vi installera så var datorn inställd på nåt datum och året var innställt på 2003! och sen blev det strömavbrott igen och sen när strömmen hade kommit tillbaka igen så var det rätt inställt och man får ju bara ha photoshop i 30 dagar så det blev ju istället att det hade gått flera ÅR!! men ha det bra //cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0