Gästbloggare; Sanna

Hej!=) Det är jag som är Sanna och jag gästbloggar här nu=) Jag är med världensbästaElsa nu, och vi är flummiga och har det skojj!=) Cissi skulle tydligen sova över här inatt, fetdissa mig lr?:O:O:O Haha, jag skojja bara, jag kanske kan få sova här också(A) Jaja, men nu till lite andra saker.
Om nån skulle fråga vad jag och Elsa hade gjort idag hade jag svarat: Nja, inte så mycket.... Dator mest...x)
Hehe, det är typ det vi gjort idag, datanördar jag vet;)

Haha, jag hade så kul att gästblogga att jag glömde att jag inte skrev på min egenxD Haha
Hadetbra!<3
//världensbästaSANNA;)

Kommentarer
Postat av: adina

börjar du nästa måndag :O omg!

2009-08-20 @ 16:54:01
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0