VARMT!

Äntligen har det börjat att bli lite varmare uppe i norrland! =)=)
Idag var det typ 16 grader + mkt sol!
Och jag var typ inte klädd för de asså!
Jag hade långbyxor och allt men jag hade iaf bytt till mina tygskor! MEn det e inte så lätt att veta när det fortfarade är snö ute och 4 grader på morgonen! Menmen man ska var glad att solen iaf kommer och hälsar på lite då och då!
Nu e det iaf helg och imorn ska jag sovaöver hos Cissi! =)=) Det blir kul, mamma ska på klassfest och pappa e i
Las Vegas och det e fuskigt! Han ska typ bo i ett hotel som ser ut som en pyramid (men som e större en pyramiderna som ligger i egypten! ) FUSK! Jag vill oxå dit + att det e jobbet som betalar för att dom ska dit med jobbet!
Aja jag får ju iaf vara med Cissi som jag vanligt vis träffar varje dag annars oxå! Nej jag skoja ba!
Det ska bli jätte kul att fara till Cissi! :):):)
Föresten igår träffade vi en kille som hette Lesley hen var rolig, han skulle typ byta våra fönster! (lr nått)

HEj då!

// Elsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0