Staan

hejsan på er det var ett tag sen jag skrev sist! men iallafall idag har jag varit på stan med min kompis Klara vi köpte varsin butterbulle och en burk med cola! det var jättegott! och vi satt ute på torget och åt och idag har det varit jättevarmt! det var hela 15 c*! och först så gick vi till Team sportia och jag köpte några röda byxor dom e as-snygga !! och när vi ändå var där så kollade jag på några cyklar för jag ska få en ny!! och sen efter det gick vi till bokia för att klara skulle kolla på nån bok!(fast hon köpte igen!) sen gick vi och kollade på smink för att jag skulle köpa en mascara och först gick vi till Åhlens sen till HM men jag köpte den på Åhlens! och jag har köpt en likadan som Elsa (asså Elsa på den här bloggen!) och den e rosa och jag tror den e bra fast jag har inte provat den en! den ser ut såhär:

Kommentarer
Postat av: elinn

ELSA - kan du lägga in bilden på mej som jag zoomat up sen vi var med varann ute?<3<33<<

snällaaaa :$ <3<3<3<3<3<33<3<3<



VALBORGS MED ER KOMMER KINGA<3

2009-04-24 @ 14:07:52
URL: http://elinolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0