Skola (som vanligt)

Hejsan! Idag har jag bara varit allmänt trött!
Jag vakna trött och sen har jag varit det hela dagen!
 Just nu sitter jag och gäspar för fullt! (som ni aksnek har märkt så gillar jag utropstecken!) HEHE dom e coola!
Menmen, idag på skolan hade vi dans på gympan! Inte roligaste gympan men, idag var den facktiskt inte den tråkigaste lektionen heller! Sen skulle vi göra nått på en smal bänk, vi stog typ 10 pers på en bänk och så skulle man flytta sig så att man stog i bokstavsordningen och det som gjorde det krongligt var att mn inte fick prata lr röra marken!
HEHE xD de gick inte såå Jäätte bra för vårat lag men!
Sen har vi haft NO och nu jobbar vi med miljö. Jag och Sanna for till ica (det ligger bara några meter från våran skola)
Och vi skulle vara där och inspektera om miljö märkta produkter, och dom hade facktiskt mkt (kravmärkta) saker på Grönsaker/Frukt men inte så jätte mkt på kött och sånt men vi tittade inte ricktigt hela butiken men mkt av den! OCh det märks att dom tänker på miljön (vilket e bra)
KRAVKRAVKRAVKRAVKRAVKRAVKRAV HEHE det var bara roligt att skriva xD

// Elsa! ♥

Kommentarer
Postat av: Zandra

sv: hih, ja, precis! :D Tack så mkt :)

jag gör inte mkt :P

gjort idag då?

2009-04-21 @ 23:30:57
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Zandra

sv: det är bra tack. själv? :)

2009-04-21 @ 23:31:19
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack för din röst :)

2009-04-23 @ 15:37:36
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0