Hos Cissi! :) (är det kul)

Hejhej! ska skriva lite kort ska snart äta!
JA! Idag var jag med Cissi och ELiN! =)=) <3
Vi hade jätte kul! :):) Vi lekte en lek som de andra hade lekt innan jag och min syrra kom och den var super kul (första gången) Jag skratta hela tiden! =)=) HAHAH! Det var kul xD!
Andra gången var detinte ricktigt lika kul med det var endå kul, andra gången puttade cissi in mig i hennes sängkant så jag slog huvudet! Men det gick bra!
vi var oxå ute och hoppade hopprep! =)=) KUL! Har inte gjort det på länge!! Jag ÄLSKAR dubbelhopprep men dom hade bara ett så det fick duga! =)
Jusste vi var oxå och titta på jätte sööööööta lamm!
Och dom vi var och titta hos hade oxå en nakenkatt som var jätte söt, den var typ bara 3 månader och dom hade bara haft den i typ 2 dagar! Det var jätte varm och typ bara 2 dm lång! UR GULLIG!!!!! <3<3
 sööta lamm! Inte så bäst bild men det var typ ingen lampa där!
 en fin bild efter leken!
 Elin och Cissi som försöker gunga! Det gick för mig men jag blev less så jag tog kort istället!

// Elsa!

Kommentarer
Postat av: josse

Lamm e så säta =)

2009-06-28 @ 17:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0