Hejsan!

Hello! Igår som ni kanske märkte så skrev ingen av oss för att vi var på orkester och dans!! Det e kul!
Jag och Cissi går street dance och ska ha uppvisnig om typ 2-3 veckor! ska bli kul!
Förra gången vi hade dansuppvisnigen så hade vi sprayat vårat hår i olika färger! Sen när dansen var slut så vände sig alla om och på våra ryggar stod det Hairspray! =)=) HAHA! XD alla i publiken började att skratta!
Föresten jag kan lägga in en bild på mig när jag hade hår sprayet =)
 Fint va?? Det var förra året!
Nu i år ska vi vara utklädda!
Vi ska ha maskeradkalas på senen! Kul va??
Kan ni gissa vad jag ska klä ut mig till??

En clown! :):)
Cissi vet inte ricktigt vad hon ska klä ut sig som!
KANSKE NI KAN HA NÅGRA FÖRSLAG VAD HON KAN KLÄ UT SIG TILL!
Ja jag ska ju vara clown! Jag har varit det en gång när jag fyllde typ 9 år! Kanske kan lägga ut en blid på det oxå! :):)
 Visst va jag fin?? Jag hade på mig pappas shorts och så hade jag hängslen! det här var 2004 så det var ju ett tag sen!
Nu kan jag ju itne ha dom kläderna!
Jag hade typ tänkt att ha vita mjukisbyxor, ett militärgrönt linne och hängslen! Kanske borde ha en fluga oxå när jag tittar på bliden ovanför! Och så klart clown näsa och lite clown smink! =)=)
legger in blider på det sen när vi ska ha det fast det blir typ om 2 veckor!

HEj då! // Elsa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0