090425

Hejsan hoppsan!
Idag är det soligt och varmt ute (ser det ut som i fönstret iaf) det e 15 grader varm!
Så jag skriver nog inte ett så långt inlägg så jag hinner gå ut oxå för att efter lunch så ska jag till Cissi!
Juste jag måste ju packa oxå, vi ska sovaöver (kanske redan har skrivit det men)
Nu på morgonen har jag duchat och rensat i min garderob på kläder som e för små och sånna jag inte vill ha längre!
Asså jag står här och funderar på en sak om mitt hår och jag vet inte ricktigt hur jag ska göra!
Min lugg har börjat att bli lång och jag vet inte som jag ska klippa den lr om jag ska spara ut den och ha en snelugg igen! Om man har raklugg på sommaren blir man ju oxå ganska vit på pannan och brun på resten! =)=)

Hej då ska gå ut i solen nu Hare bra!

// Elsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0